Monday, April 19, 2010

ThNKs to My FwenZZ

Salam...

arini terase nk bercerita cos terlalu sonok dpt jumpe kwn2 even x sume yg ade tp aku sonok gakk....atleast ms aku terisi ble jumpe derang..xde r aku membuang ms ngeh2..

Ana, Ila n aen...

thnkss teman aku n bwk aku g mkn Ayam Penyet Ria yg mmg feveret aku n suami..tp sejak awen dah lama x mkn sane...sgtt2 sonok coz dpt bwk ana n aen yg sebelum ni x penh tau pun ape tu Ayam Penyet....tp yg x bestnyee ble dh mula nk mkn kiteorg sume lupa nk amik gmbr.....sooo aku xde la bergmbr n derang huk2 sadiss tahap cipan nih :)

soknye pulakk ana n ila bwk aku mkn best heee mmg best klu aku tau la ana nk bnjee mmg aku mkn bnyak ag muahhh....menu lunch aritu ikan pari bkr....pergggg mmg sedap minum lak n juz mango plus jelly yg lazat.....mmg hilang trus dahaga aku time tu

pastu aku kene la blik sebab adam lak memanggil2 aku suh blik ngeh2 hehehe...bersiap2 blik ke Nilai...best2 mlm tu mkn sedap ag...papa aku plak nk mkn sate kajang otw blik nilai singgah lakkk kt kajang.....pastu trus r blik ke Nilai....maceh to papa sebab arini papa antr aku g keje n tlg belikan brg dapur tuk mgu ni :) luv you muah2!!!

ok laaaaa dah abis da cite kali ni.....aku ngh pkr nk potong rambut cmne ni coz nk surprisekan suami yg dah 2 mgu x jumpe .....sure dye terkejut :)

No comments:

Post a Comment