Thursday, October 7, 2010

Chek-Up di Annur Bangi.....best2!!!

Assalammualaikum w.b.t

Saat ni aku bersyukur sgt2....dpt tgk perkembangan bayi aku sendiri..x terkata rasenyeee ....mungkin sebab aku betul2 x sangka akan mnjadi ibu...setiap hari aku akan tnye...sihat ke baby aku ni???nape x nmpk lg??

ble dh jumpe doctor td br la aku lega...kandungan aku shat syukur alhamdulililah..pg td seawal 8.15am aku dh smpi di klinik pakar sakit puan Annur Bangi. Kali ni aku pergi sorg2 jee lgpun dekt n ofis...dekat clinic ni ade 2 doctor pakar....aku wat keputusan untuk menerima rawatan dengn Doctor Khamsiah..dengr2 doc ni baik sgt...mmg betul pon msuk je dlm bilik rase cm kenl lama n doc ni...dye ckup kenan n mata aku ni..dok tnye mcm2.. aku yg selama ni pon x pasan n mata aku....dye ckp mata aku cntik..maceh doctor puji sy lak :)

rawatan kali ni lebh proper...kene check darah,tekanan darah,berat & scan baby....aku igt ms ni x bole scan lg...rupa2nyee bole juz kite x nmpk bentuk fizikal dye lg...masih kecil....doc ckp aku n baby shat2 jee....n doc epy n perkembangn baby aku ni...


bln depn pulak kene check-up....x sbr lak nk tgk baby ni lg...

semoga Allah permudahkan segala2nyeee..


No comments:

Post a Comment