Tuesday, May 3, 2011

tahniah eby & kak Ida.....become mummy & daddy






salam....

arini aku dh mula bercuti sempena kepenatan + x larat drive + xde mood nk wat keje:)
aku apply cuti meternity 2 mgu awl sebelum kelahiran bayiku....aku dh x lart nk drive g keje n rasenyee skang nk bertenang2 n berehat kat umah.....tp dok umah pun x bole goyang kaki jee....tugas aku seperti biasa as housewife hahaa kene nek trun tangga n ptg2 aku kene berjalan2 kat luar.....tu antara exercise yg aku kene wat!!!

kisah aku pendek jeee...yg sebenarnyee nk story pasl abg aku n kakak ipar yg br awen ni...last 1 mei aritu selesai sudh mjlis bertandang di umah aku...mmg meriah smpi aku yg boyot ni x mennag tangan nk melayan tetamu...maklumlaaa aku kan nk jd mummy ramai lakk nk jumpe aku time tu hihi.....yg aku suke tu bj sanding kakak ipar aku mmg cun gle....aku mmg tertawan hati laa ble tgk dye pki.....congrates kt mak andam a.k.a mak andam aku dulu yg berjaya wat bj sanding yg sgt cntik....suke sgt2!!!

persiapan sebelum mjlis ni xde ape sgt coz sumenyee catering...ptg sabtu tu aku dh teguk 3 biji air kelapa muda hihi sedapnyee minum time panas2....maceh to hubby yg tlg melayan kerenah sy ni....ptg kenduri lak aku bantai makan durian batu kurau plak....mmg puas hati laa even seulas je aku mkn.....maceh to jiran aku yg igt kat aku nk bg durian :)

mlm tu lak sesi bukak hadiah..aku siap watkan pantun lg untuk pengantin hihi kecoh gleee sume org dengr pantun aku tu.....n mlm tu gak abg aku wat pengumuman yg isterinyee dah pregy!!!aku terjerit2 cm nk melompat ble dengr berita tu ahahaa....sonok sgt nk dpt ank sedara lg....n cm x caya aku ni nk jd daddy dah.......doakan yg terbaik wat kalian!!!


ni ade gmbr2 time mjlis.....x bnyak sgt hubby aku amik coz dye pon x berapa sht:)

No comments:

Post a Comment