Monday, January 9, 2012

epy besday to me....besday mummy!!!



from him...tq so much!

Salam...

Sabtu lepas tanggal 7 Jan 2012..genaplah usia aku 26 thun(uhuhu tgk number terase matured gle)..alhamdulillah hingga ke saat ini aku masih berkesempatan bersama2 keluarga n kwn2 aku...bersama insan yg aku sayangi...terima kasih pd kenalan yg x lupa wish besday aku...even aku ni bknlaa sumeone yg alert n besday kwn2..papepun terima kasih ye kawan...

to my family...thnks for the wish....maceh mama belikan adik bj as besday pezen...to my bros thnks igt wish besday ima....luv you all muahh..my sis also love you much...to adam,rayyan n zara also..maksu tau uallss igt besday maksu heeeeee:)

to my hubby...maceh coz celebrate besday mmy 2 hari heee n blikan besday pezen yg mmy like haahhaaa betul2 x sangka dpt besday pezen thun ni...br igt nk mintak baju 5 pasang :)
to my little hero...tq syg...coz jd budak yg baik n x bnyak kerenah....n mmy tau syg pon igt besday mmy kan???

suke ble ddy cal mmy besday mmy not besday gurl anymore!!!

p/s x sbr nk tgu besday next year heee

No comments:

Post a Comment