Tuesday, September 8, 2009

aGain....nOthiNg To bUy huhu

nicee d colur


ni pon chantikkk


aku suke sebab pepel yee


ni aku suke gakkk tp nk colur itam


eloppsss....juz wanna to share wif you bout my probs that play around!!!rase tertekan pun ade myb dlm bln Ramdhan al-mubarak ni mmg akn diuji nafsu & perasaan kite...dats my conclusion!!!

last nite, aku sanggup x join berbuka n kwn aku demi tunang tersayang....pkr dye beria2 nk dtg singgah cni n berbuka same2 n plan nk cari brg hntran kat Alamnda...x sampi ati aku nk menolak...sooo dipendekkan cite kiteorg + Mr Johari a.k.a joe Gay hihi berbuka di Pizza hut n terjumpe jugee kwn aku ni gak...derang still on n plan berbuka kt Pizaa Hut....sempt la aku borak n derang hikhik
abis jekk berbukaaa...misi mencari my Sling bag kiteorg pg Guess tgk2 klu ade yg berkenan!!!x bnyak choice for sling bag...klu adepun still ade tali yg pendekk cm rimas plak..d price look fine(kate tunang aku) tp bg aku x berbaloi jekk nk bli semahal tu...x smpi 2 bln aku bli bag lain nti membazir jekkk bli mahal2 hihi...soo Guess bkn pilihan hati...kiteorg pg lg msuk butik handbag..aku plg suka sling bag Elle...kecik comel & colur dye purple haha....tunang aku reject coz dye ckp aku suka bag tu sebab colur purple bkn sebab aku btul2 suka....aaaaa sadisnyeee terpakse lahhh aku menahan nafsu x tgk bag tu ag...

Kiteorg msuk lak Parkson...mmg ngh sale gle2...tp xde yg menarik perhatian aku(klu tertarik sure aku blik umh x leh tdo mlm)kiteorg jln2 kt dlm tu sampikan Mr Joe leh pg tempt permainan kanak2..haha kat situ gak arah tujuan dye aishh x paham tul aku n si Joe ni!!!

tepat kedai2 lain sume dah tutup dlm kul 10 lbh....br laa kiteorg blik huhu aku blik n perasan yg sgt x larat,penat, rase terbeban nk wat pilihan...br sedar diri ni cerewt sebenarnyee hahaha saat aku rase down cmni...tunang aku gak still maintain n support aku...dye ckp xpe laaa next week cr lg kt Sunway klu xde kite cr lg smpi aku jumpe yg betul2 suke...:)sooo nice lorrr
sooo kwn2 yg kat luar tu...korunk jugeee pun akan rase terbeban cmni gakkk ble kene wat pilihan hikhikk...ku menanti saat itu!!!








No comments:

Post a Comment