Wednesday, March 17, 2010

ConGrates MuMmy ZuRaa & DaDdy Nass

Title kt ats tu dah berusia hampir 2 mgu tp aku nk gak wat coretan kt blog ni...coz berita yg mmg aku nantikan n asek tertgu2 ble mumyy zura nk delivered...akhirnyee 6 Mac lahir jugee Adam Danish yg mengikatkan lg kasih syg pasangn kwn baik aku ni......ms dpt berita kalhiran ni..aku ngh bercuti di kg nenek suami di Sg Udang Melaka...tp aku sempt cal mummy zura hehe dengr sore dye x larat sgt ye laa sure x cukup rehat bkn senang nk melahirkan anak...aku mmg tabik spring kt zura coz dye mmg sorg yg tabah lalui dugaanNyee....

Buttttttttt hehe smpi hari ini aku x sempt nk jenguk mummy zura n danish lg...sori sgt2 ek coz aku skang bz ngan persiapan mjlis bertandang di JB..insyaAllah awl april nti kiteorg dtg bwk hadiah tuk danish k....take cre ur baby k!!luv you MuMMy Zuraa!!!

No comments:

Post a Comment