Wednesday, March 17, 2010

waaaaaaaaaa!!!! x dpt join Lepak n KengKawan :(

adoi sedih x dpt join lepak n kwn2 ahad ni....dah lama nk plan jumpe ramai2 tp msing2 sibuk and skang giliran aku plak bz...sejak mgu lepas aku kene blik JB coz majlis bertandang akan berlangsung 28 Mac ni....bnyk yg kiteorg x setle ag tp syukur renovation umh mentua dah siap...tgl nk kemas2 jee....mgu ni blik coz kene try bj pengantin mane tau kene alter jd kecik ke hahahaah pasan kurus lak....

sooooooooo memandangkan mmg x dpt dielakkan aku terpkse laaaa x join ahad ni....dah r ramai yg dpt join hoho tp xkan laa sebab aku suka ati aku x nk bg derang go onnn hihi....kwn2 sume happy2 la nti ek...sory x dpt nk join k...insyaAllah nti aku wat mkn2 kt umh k....korunk dtg r n terpkse rase mknan yg aku msk hahahaha......

to alll my frez....Love you So much Muahhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment