Monday, August 3, 2009

momento last week: 1 & 2 August 09

Wahh pg2 lg dah kene bangun even ari sabtu rase mlsnyee nk bngun hihi tp dh kene suh bangun coz dh plan nk pg Nilai...sampi2 je kt Impiana Resident my future parents new house, wat keje amal tlg basuh umh n cuci2 services hihi my cayang pun nk pindh cni so together2 memabsuh umh add on n abg2 dye n sis anis n aso yaya...bsuh2 smpi ke senjaaa laparnyeee x mkn lunch pon dok asyik memebasuh hihi...tp mama n baba smpi je dr JB dh bwk food yummy!! ade gulai lemak cili api..n smbl udang sedapnyee....maceh2!!mmg santapan tyme lapar penuh bererti tul...tp aku simpan perut coz nk mkn n my cayunk lak..dye xde lak g angkt brg2 dr S.alam..jauh kan??cian2...tept kul 12.13 br aku mkn wat kali ke-2 hihi....

2 ari di Nilai mmg aku epy even pent x dpt tdo mlm tu tp aku epy coz bnyak bende kami wat cme2, smpi men badminton pg tu n yamin hihi ptg men n zack dye kalah hahaha I'm d winner muah2...pengalamn membasuh umh yg dl2 aku wat skunk dpt wat n tunang aku....cm x caye jekk...smpi umh dh kene tdo sok g keje waaaaa x larat tp aku gagahkan jua...tunang aku lg cian dh r pent gle kene g keje jauh lak tu....always pray ur safety syg!!

No comments:

Post a Comment