Saturday, August 15, 2009

PrE- mY coNvo CeleBratatIoN

HyE kwn2!!! salam berKonvo to all mY frenzz...we gonna hve d big Day haha cm x caya jekk..rase mcm br jek regster msuk UNITEN n br meluluskan diri tyme final year project!!!rasenyee saat tu laa br sedar mase tu emas...mcm2 dugaan ms nk siapkan project aritu huhu alhamdullilah akhirnyee aku sudah bergelar GRADUAN!!!



Tanggal 15 Ogos hari2 yg indah n gumbiraaa bg aku..aku diraikan
bersama tunang di SunwaY lagOon...aku mmg teringin nk pg tp xde peluang..at last my big surprise from him...soo kiteorg mmg try sume game yg ade...ade yg scary gle smpi pusing 360 pergg ble tgk blik ship rase x nk naik dah...x sangka aku leh naik ship tu :)
dekt dry park lak mmg best game dye...mencabar lak tu ble tgk tp aku nk gak main coz aku tgk budak2 kecik leh jee wat..x kan la aku yg dh besar ni nak nangis2 x nk main haha bapak malu seh hihi...kesimpulannyee sume game aku main n aku selmat ag n rase enjoy sgt2!!! sooooo happy muah2




abis jekk bermandi manda....sekali lagi tunang aku surprisekan n celebrate my convo at TGI FridayS..x sangka lakk tunang aku nk bwk mkn cni tp ni juge tuk meraikan our double date before we get married wif Apis & Cik Pah!!!derang ni kwn baik tunang aku....soo mcm2 cite kiteorg borak n asoo take d pics...apis n cik pah dah comfim nk dtg wedding wif d correct theme hihi...sooo sweet!!! jgn dressing derang kalahkan pengntin sudah yee:)
ape yg aku mkn kt sane??sumenyee tunang aku yg orderkan...tp sgt yummy!!! thnks a lot to my fiancee..sepanjang aku di UNITEN...dye lah sumeone yg sentiase n aku..dye la sahabat,teman & teman istemewa....terima kaseh syg!!!

ok laa klu ikutkan bnyak ag yg aku nk ceritakan tp mata dah nantukk.. sok mau bangun awl tuk convo!!!n my sis want to make up me....hihi kene bngun awl glee rr sok...papepun hope aku x gentar nk amik scroll hihi daaaa

No comments:

Post a Comment