Thursday, March 3, 2011

air ketumban dah banyak & baby dah x songsang :)

pg td selesai sudah penantian sebulan nk pg checkup....mmg aku x sbr nk pg checkup kali ni coz last checkup..baby aku songsang n air ketumaban laks skit....mane la aku x sush hati

syukur alhamdulillah sumenyee kembali normal....berkat doa keluarga n aku amalkan minum air banyak2....smpikan semgu sekali aku sure g melantak air kelapa muda kt tepi uniten tuh....berpanas pun x pelaa jnji baby sht yee...sure bestkan dye dpt bergerak n mudahnyee ble air ketumban dh banyk....bestnyeee shayanggg mummy ni:)

td ms scan aku nmpak rambut dye lebt sgt.....aritu scan xde rambut cept tul tumbuh rambut..doc pon epy jee ble aku ckp lebtnyee rambut baby sy ni....dye sht laa tu kan???perkembangannyee memberangsangkan n sure menyenangkan hati mummy n daddy!!!

pasni aku punye checkup 2 mgu sekali..so means 2 kali sebulan aku leh tgk baby aku ....terase rindu sgt ble dpt tgk dye dlm perut aku ni....daddy je br sekali dpt tgk live coz daddy keje x leh nk antr aku g checkup...aku pon x kesah coz klu bole aku nk jd mummy yg independent!!juz pas checkup kene report smuenyee kat daddy..cian daddy kan baby??xpelaa nti baby kuar daddy bole tgk baby selalu kay......skang ni mnja2 n mummy dl ye hahahaa


No comments:

Post a Comment