Thursday, March 24, 2011

KenduRI doa Selamat











ahaa.....br la ade kesempatan nk update blog ni...sejak last wek lg aku sgt2 la bz coz wknd tu aku ade wat kenduri doa selamat untuk keluarga sebelah suami n keluarga aku....alhamdulililah sumenyee dah selamat..lega ckit ble msuk umah br ni ble dh wat mjlis mulia ni.....kebetulan aku pon dh msuk 7 bln lbh..so doakan sekali perjalanan kandungan aku ni:)

mjlis ni mula pas asar ptg Sabtu mgu lepas....mmg niat jemput sedara mara je kali ni...insyAllah ade rezeki nti pas bersalin kami jemput kenalan2 plak yee....disebabkan pergerakan aku skang ni amatlah terhad...so aku organize mjlis ni wat keluarga terdekat je dl....yg penting niat mjlis tu n untuk merpatakan lg ikatan keluarga kami...sebenrnyee kat area nilai ni je dah ramai sedare mare suami aku....ade dlm 3 fmly so oklaa klu nk wat mjlis cmni...ajak fmly je pun dh penuh 1 umah hihi

Menu untuk kenduri ni lak disediakan khas oleh mentua aku....mmg klu bole aku x nk sushkan dye tp mentua aku jenis x kesah mmg suka bab2 msk ni..n dye pun tlg aku sediakan santapan aritu....aku juz tlg belikan brg2 n tlg dye msk.....mmg terharu sgt coz mcm2 mak mentua aku msk...antaranyee soto johor,pulut kuning,rendang daging n kari ayam.....alhamdullilah sume makanan abis n tetamu yg dtg berpuas hati smpi mintak resipi lg hihi.....yg penting bergedil tu aku yg wat!!!mmg laku beb bergedil tu.....thnks to yasmin n kak hanis yg tlg aku time kenduri tu....to my beloved hubby, thnks yee tlg kemaskan umah...sy bersyukur sgt apa yg kite hajatkan setakat ni tercapai.....

fmly aku dtg lmbt skit tp terharu ble mama papa kekabut nek bus n try dtg sebelum mjlis..cume terlewat ckit jeee x dpt join mjlis bc yasin nasib bek eby x pg mane2 aritu so bole laaa amik mama n papa bwk dtg cni...abg aku lat n my sis smpi pas mghrib coz derang keje n ujan laks lebat....best dpt jumpe adam n rayyan!!!nk dukung rayyan tp dh x mampu...sori yee rayyan!!!nti maksu dukung rayyan puas2 pas bersalin k....abg aku yg sulung lak x dpt dtg coz dye ade kursus kahwin!!maklumlaaa dye ni dh nk awen ujung thun ni....superbbb bz fmly kiteorg thun ni!!!

ermm tu jee laaa nk cite psal kenduri doa selamat untuk umah baru kami....hope kami elok2 sje tgl kt cni :)ehh lg 1 nk wish congrates to my beloved papa coz baru2 ni papa aku dapat anugerah penghargaan drpd TNB sempenan 35 tahun berkhidmat kat TNB....dh nk pencen da papa...congrates papa n wish u luck for your new bissness:)


No comments:

Post a Comment