Thursday, March 3, 2011

Kelengkapan menjahit untuk hobi terbaru:)

ni pola awning tudung ikin n kertas bergam.....

yeszaaaa.....x sangka dpt beli kit menjahit yg best n murah kt ikea nih...plannye nk beli brg umah...tup2 terbeli kit ni 1 kotak.....terpakse minus brg umah len :) xpelaa asek abiskan duit kt umah jekk....ni dh nk mula poject menjahit aku ni brg2 kene laa cukup kannnnn??


hah nk cite lg ni...punye la semgt nk menjahit kan...aku siap order kit jahit tudung ikin ni..
kit sekali n pola awning n body, kain body n awning module jahitan n kertas bergam untuk awning....murah jee br rm20.00 sume tu....


pola body tudung ikin...dah siap sumenyee tgl jahit jee

kain awning n body tudung

mini kit alat jahit


mula2 ble time xde kit ni...aku g selongkar kt almari hubby coz aku terigt ms dye pg Bangkok aritu dye ade bwk blik brg2 mandi kt hotel & paket alat jahit..comel jee..atleast berguna tau bende nih:)


kit alat jahit from ikea

skang ni sebelum msuk tdo aku akan wat jahitan yg simple je...nk igt blik cara menjahit ms blaja kt sekolah dl....tgu tau hasil tudung jahitan aku nti..mane la tau nti berkenan ke hahahaa

daaaaa

No comments:

Post a Comment