Friday, October 9, 2009

ExtEnd 1 weeK mOre...:(

Kisah sedih + mcm2 lg...hurmm dpt berita tunang aku kene stay lg kt sane smpi jumaat depan hohoho rase lemah gle kaki nih..dah la n mcm2 prob plak aku tyme tuh...br epy2 plan nk g amek tunang kt LCCT arini tp dah tertunda plak.....hurmm soo wknd ni keseorangan la aku seb bek ade open house...leh r melepakss g kwn2 nti :)klu asek pkr sedih jee sume x jd nti soo kene epykan diri since tunang antr email mlm td...aku rase ok la ckit..
plan dis week...kene pg Jalan TAR n sis coz nk cr kain bj n brg2 cenderahati...kad awen pon dah siap n dh sampi pg td...hurmm bg aku kad tu cukup bererti coz aku ambil ms yg lama tuk decide....alhamdullilah dah siap seperti dijnjikan....amek nasiht dr Pn Marina...wat kad biase2 jekkk nti org akan buang jugakkk :)wat ms ni kad awen hold dl...tgu tunang blik bg dye tgk dl then br bole distribute...nti dye majukk x ajak dye pg distribute kt kwn2 hik2..comel jugee tunang aku nihh very sensitip lorrr
stop rit now..need to setlle sumething for my work...semgt2!!!

No comments:

Post a Comment