Tuesday, October 27, 2009

terUbat rindu....

Salam....arini aku mc coz demam n batuk sejak ari ahd lg...
last week rindu aku trubt gakk ble dpt jumpe mama,papa n adam...rindu sgt kat derang!!!sejak akhir2 ni aku mmg rindukan mama tiap ari aku cl mama n papa..sje borak2 n parents aku...ntah laa myb ble terkenangkan saat aku dinikhkan nti...bnyak tangunggjawab yg dipikul n selalunyee keluarga aku laaa yg menjadi semgt aku...

ari sabtu lepas...aku jln2 n parents kt jalan TAR...kiteorg msuk JAKEL temp feveret sejak nk awen hik2...mama nk bli kain langsir dlm bilik aku nti n nk jahit sendiri...cian mama wat keje sesorg!!!x sbr nk blik kg dok puas2 n mama.....waitin for me mom!!!

ahad pg lak aku trus blik Bangi coz dh jnji n tunang nk survey set bilik tido pas awen nti....hurmm sush gak nk wat pilihan n bajet yg berpatutan...alhamdulilah akhirnyee kami setuju n pilihan di puchong...so lega ckit dh lepas 1 bende tuk dibuat keputusan....seb bek tunang aku ni mmg same taste n aku..ape yg dye suke aku pon suke...so senang laaa kiteorg wat pilihan...

ok laaa...mau semyg mghrib...n mkn ubt hope will getting well soon!!!x larat dah n borink dok umh hohoho

No comments:

Post a Comment