Tuesday, October 6, 2009

ePy......even kene tgl tp dye rindu aku jugeeee akhirnye

Isnin jam 9.45 pg....saat aku ditinggalkan selama 5 ari huhu...tunang aku dah terbang jalan2 n kene keje kat Bangkok, Thailand. Mmg klu org lain sure akn ckp kejap je tu pejam celik dah blik cni tp aku lak lain...ble tau berita tu mmg trus x lalu mkn...coz org len x kan rase ape aku rase...saat nk mendirikan rumahtangga ni aku mmg sentiase risau n pkr bkn2....tp aku kuatkan hati n masih memohon kepadaNye keredhaan n kesempurnaan majlisku nti....
Sejak aku trima dye dlm hidup aku. x penh sekali pon aku x dpt cl n msg drpd dye...kami mmg akan cl n msg tiap2 ari....every week lak jumpe..tu dah jd kebiasaan coz aku mmg bergantung harap kt dye..means papepun aku akan rujuk kat dye dl..dye pon cmtu gakkk sume bende akan tnye aku even aku ni slow ckit tp layan r jugakk...br laa terase dihargai
jam 11.30, Isnin...hp bunyi2 ade msg tp num cm pelik dh pkr lain nape lakk num pelik yg kuar...bukak r jugee msg tu hihi tunang aku yg msg..dye gtau dye br smpi n dh beli num kat sane...so pape msg num tu...tersenyum riang aku trus rase semgt nk wat keje hik2...sooo rit now juz for counting days.....day 2 dahhh hurm 2 ari lg n dye pulang insyaAllah...doakan laa keselamatannyee...amin2
kisah arini lak...dye email aku 2 kali tp aku x reply coz aku g tabung haji n Pn Marina...teman dye biase ahh kate Assistant hik2....blik je dr jamuan raya kt Admin trus reply email dye...senyum aku bc rupa2nye dye dh rindu aku haha smpi email cm majuk pon ade..bkn senang nk dye cmni...selalunyee ego je ckp x rindu tp tgk laaa sendiri...br 1 ari dh rindu....epynyeee aku rase..okehh nk get ready tuk pulang coz ari sudah gelap....aku parking kete dh r jauh gle adoi....kene pektis ag nti tunang mara x hebak2 ag bwk kete manual hihi

No comments:

Post a Comment