Tuesday, October 20, 2009

HIV test ResUlt= -vE

salam...elopss bloggerz2 n non-bloggerzzz!!!
tgl sebulan lbh je tiba hari nk jd wife to ikmal..eee rase cm x puas manja n fmly..tp kene accept n papa aku selalu nasihatkan n beri kata2 perangsang kat aku..ye laa mcm2 dugaan yg melanda sepanjang kami bertunang... klu fmly aku xde di sisi...x leh bygkan aku mcmnee...
so far alhamdullilah...persiapan tuk ijab dan qabul hampir selesai...tgl menunggu kelulusan dr pihak lelaki then bole proceed tuk mohon bernikah di Perak nti...kami berdua br selesai wat HIV test di Klinik Kesihatan Sri Kembangan...syukur kerana sumenyee dipermudahkan...x smpi 1/2 jam kami menunggu giliran dh selesai dah n dah dpt result...alhamdullilah kami berdua non-reactive HIV...even kite tau kite x dijangkiti virus tu..tp perasaan takut still ade lbh2 aku ni...cuak sgt smpi men kuar je even prosedur x abis lg..abis kene gelak n staff kt klinik tu..malunyeee:)So..dinasihatkan pd sume kwn2 di luar sane..ble nurse tu dh amik darah kite..dok la situ smpi dye cop result kt borang kite....hahaha kite mane la tau kate fist tyme len laa dh awen bnyk kali hik2
wknd ni ms terluang aku bersama fmly coz tunang pon blik jb nk setlekan borang nikah n tok kadi...hope sume berjaln lncar selncar2nyee jln raya di KL ble tyme raya hihi....activiti aku mgu ni lak...sure bersopping brg2 awen n mama papa....my parentss sooo bz n cian gakkk tgk papa n mama...derang cm x senang duduk nk wat yg terbaik tuk mjlis aku nti...aku doakan fmaly aku sihat sejahtera, dilimpahi rahmat seberkatNya...still remember the words from Papa "nk awenkan ima plg papa risau" hahaah klu ank lelaki dye x risau sgt hik2...seb bek ank pompuan sorg je kan??klu x hidup x tenang tiap2 thun hahaahaha

No comments:

Post a Comment