Sunday, October 18, 2009

UpDate LasT weeK

Elopp n Epy Diwali to my frenz include mek ali hahaha..yg sentiase bersmngt menyambutnye :)
juz nk update last week event...My cayang sudah pulang ke cni...mmg bnyk yg dye blikan tuk aku epy jeee ble aku tgk nk dekt 10 brg dye sopping tuk aku sorg...haahaha sape suh tgl aku lm2 kan??mmg wajib laa dye bersopping sakan tuk aku :)
tomolow morningnyee...aku diajak o kwn2 pg beraya di umh Jevi kt Kajang...kenyang aku mkn n tosai 2 keping perggg my feveret tu...abis je beraya kt umh Jevi..destinasi seterusnyeee pg open house Pn Marina & Pn Azimah kat Tmn Tropika....terlalu kanyang sgt smpi aku dh x leh mkn nasi..even lauknyee sgt sedap tp dah penuh sgt aku rase...aku mkn laksa n soto jekk haha but still 2 menu aku santapppp...
abis jee beraya kene rushing ke Tren Star Sg besi...coz mau pulang ke Perak together2 wif My best fren Miss Ana...ana sje nk jln2 kt perak coz aku blik perak jap je...sje laa dye nk ikut hik2...finally we re miss d bus...hoho lmbt 5 mint pun kene tgl terlalu punctual lak bus ni....bought another tiket at 6.30pm to Kamunting n around 10.oopm we re arrived....mama & papa already waiting us hik2....sori mom I'm late muahhhh
esoknyee mama msk special sempena kehadiran Ana yg beraya di umh aku..nasi impit kuah kcg + lontong!!yummyyyy....aku mmg terliur nk mkn menu raya nih....kiteorg bersiap2 nk g ke butik kawen aku coz bj sanding dah siap....pg jap jek juz nk tgk bj tp aku x nk try ag hik2...kene kurus lg hahaha...tp ok laa dlm bln depn aku dh bole test sume bj n aksesori sekali...bj aku mmg bnyk manik2 pink...hope muatla nti hahaha
OTW blik dr butik tu..papa ajak singgah kedai perabot Lagenda...sje nk tgk set bilik tidur...last2 mama suh aku pilih nk yg mane terus pg booking hahah ape lagi aku pon suh ana yg pilih hahaha coz aku dh penin x tau nk yg mane....akhirnyee kiteorg berjaya gak booking set bilik tidur yg berharga RM...... b4 raya haji br perabot akan smpi hik2..malu2
jam 4.30 kiteorg berangkat pulang ke KL...even jap je aku blik tp aku dh dpt setlekan 3 bende n lega skit aku rase...so next week papa & maam akan dtg KL jumpe cucu sorg tu...dye pon nk msuk Nursry next month...hope Adam jd anak yg baik n mendengr kata amin!!

No comments:

Post a Comment